Emelie

letar nya äventyr

inget jobb

Publicerad 2009-03-05 17:04:42 i Allmänt,

nu har dom anlänt.
och jag har idag avslutat mitt arbete, tog med mig mina jobbskor, tackade för mig och gick..
nu är jag arbetslös, men inte hänger jag läpp för de!
nej då!
jag har massa saker att se fram emot ändå. och jag får försöka ta dagen som den kommer. :)
vilket jag tror jag klarar strålande.

Emma ringde nyss och jag vart alldeles varm. så himla roligt !
blir mer snackis i veckan. kan ju inte avslöja allt då jag har mor och far i samma rum. haha.

nu har jag ju faktiskt all tid i världen att ringa folk som man inte pratar med så ofta.. de ska jag sysselsätta mig med nästa vecka. uppdatera mig i vännernas liv!

jaha, vad ska man hitta på med sina föräldrar då?
några tips på roliga saker att göra i sthlm under helgen??

hörs!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-03-05 20:14:27

Soppteater, helt klart.. åå det vill ju jag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela