Emelie

letar nya äventyr

jag ryser

Publicerad 2009-03-04 19:32:06 i Allmänt,

Petra och Frida sitter i köket och sjunger samt spelar gitarr..jag tror jag dör. sjukt jävla duktiga är dom!
visste i och för sig om att dom är riktiga sångfåglar..men gahhh.. ryser gör jag.. det bästa är att dom håller på att skriva en egen låt, och den är underbar!!!!!

vi har precis ätit tacos.. mummmma!!!
ser fram mot imorgon då mams och paps kommer hit, så får jag ta i tu med lite grejjer. snacka igenom livet lite..
kanske har hittat en pangutbildning. det suger bara att de behövs 30000:- till den och minst 30000:- till resan..
får se vem som sponsrar mig med pengar .. funderar på om man kan söka nåt stipendium för utbildningen?! de är värt att kolla upp :)

återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela