Emelie

letar nya äventyr

jobb i Stockholm

Publicerad 2009-03-24 23:00:03 i Allmänt,

pumpade på riktigt ordentligt idag, helt jävla skakis efter passet. ska bli kul och se om jag ens kan stå på benen imorgon :)

fick en ny tid hos frissan imorgon, hoppas verkligen att de blir bättre, eller att de syns förändring iaf. och behöver inte betala nåt, vilket känns oerhört skönt..
Betalade klipp och sling igår, köpte nytt sl månadskort idag, ska fixa naglarna på fredag..
går de pengar? öh, ja!
får ut lite lön imorgon iaf, det känns ju bra.
annars har jag noll koll längre på vad jag äger och inte..(pengar)
noll koll på livet.
och noll motivation till att söka jobb, då jag ändå inte ser något resultat i det sökande jag gjort !

bitter.


Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-03-25 05:12:58

Emelie, du ar bast! Hall ut lite till sa kommer du fa ett varldsjobb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela