Emelie

letar nya äventyr

Saknar ÅRE

Publicerad 2009-03-17 17:58:10 i Allmänt,

Ikväll ska jag iväg på Body Pump, med moster. lite lättare att ta sig iväg med sällskap..
Har varit kanon väder sen jag kom hem från Julia, men för er nyfikna själar där ute så har jag legat inne och sökt jobb..

imorgon ska jag iväg till arbetsförmedlingen, därefter promis med Frida runt Djurgården. Sen ett besök till Elin.
Hoppas att solen skiner imorgon också, de vore lovely!

igår då vi gick från Vickan (som ligger i kungsträdgården) så var det brand rök över hel Kungsträdgården, de visade sig vara en bomb som placerats på scenen som exploderat. Brandbilar och poliser var där.. vi tänkte inte mer på vad som hänt. men man läser ju nyheterna ! tänk om de hade varit en större bomb, som tur blev bara scenen utsatt..

jag saknar och längtar upp till Åre, jätte mycket.
Efter schalgerlåtarna igår kunde jag inte sluta tänka på Wallmans showen förra året.
Det skulle verkligen va grymt att få se årets.
Afterskin är ju suverän, så jag tvivlar inte på att Dinnershowen är fantastisk !
Nån som vill gå på den med mig runt Påsk då jag ska till Åre?
Undra hur de hade blivit en tredje säsong..?!

gymkläder på!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela