Emelie

letar nya äventyr

Sats Afro

Publicerad 2009-03-12 15:11:34 i Allmänt,

ikväll ska jag ta mig iväg och träna, de ska bli kul :)
ett nytt pass som heter SatsAfro, tydligen väldigt populärt. spännande.

dagen har bjudit på lite frukost, men annars har de mesta skett i sängen.
legat framför datorn sen jag vaknade :)

Jag ser fram emot helgen, då de blir lite födelsedagsfirande för Julia
Ser fram emot nästa helg då jag ska försöka hinna krama Cicci !
Få se Elin oc Stefans hus "växa" ska bl enormt spännande.
Att få åka hem till norrland vid påsk ska bli underbart.
Heller inte så långt kvar tills tatueringen ska utvecklas.
Sen är de i princip sommar och den har precis allt att erbjuda.

Nu önskar jag bara mig själv ett jobb, ett kul sådant!

Håll tummarna för mig imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela