Emelie

letar nya äventyr

Selvangivelse

Publicerad 2009-03-30 13:47:14 i Allmänt,

har precis pratat med Skattekontoret i Norge, 32 minuter !!!! vill inte ens veta hur dyrt de blev..
jag vart iaf lite klokare, men inte mycket. dom tror att allt är så jäkla självklart..
måste undersöka detta så dom inte lurar mig..
jag har ingen aning om jag får tillbaka pengar eller inte.. jag får tydligen vänta tills i juni då beskedet kommer..
kan göra massa avdrag och så (om nån vet hur man gör) annars är de bara att vänta..kul!

ringde nyss och kollade kontoupplysning på norska kortet..
inte speciellt trevligt kan jag tala om..
då ca 8000:- NOK på mitt konto är mammas och pappas!

kan väl inte påstå att jag känner mig som en topp människa.. men har ändå fått lite saker gjorda..
nu tillbaka till plikterna!

blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela