Emelie

letar nya äventyr

soooova

Publicerad 2009-03-31 00:24:15 i Allmänt,

morgonen börjar med en promenad.
efter den blir de till att snygga till sig lite och göra stan.
hitta något häftigt att ha på sig på fredag.
samt köpa hairextensions, för nästa vecka blir jag långhårig.. :)
det ser jag fram emot..
shit, de är nästa vecka som jag åker hem..
kommer bli grymt med en vecka i norrland.
hoppas jag hinner med massa roliga saker, men de tvivlar jag inte på.

ska försöka ge er en bild nån dag på min nya hårfärg också.
Det börjar även närma sig tatueringstid. ! det ser jag fram emot mest av allt..

Puss och godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-31 10:00:39

oh, vad spannande, jag vill se har och tatuering och bilder pa dig:D Stor kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela