Emelie

letar nya äventyr

underbart

Publicerad 2009-03-29 23:32:17 i Allmänt,

Maten var utsökt!
riktigt god. vart tyvärr en kort visit hos Julia
då jag ville bege mig till Elin i tid, för att kunna
komma hem i tid, och därav lägga mig i vettig tid.
får se hur de går med de sist nämnda.

annars längtar jag tills fredag, då Petra och bandet ska upp på scenen igen på Anchor, innan det grymma bandet blir de med ett slutet sällskap på 20-30 pers mat på samma ställe.. kommer bli hur kul som helst (vissa kommer kalla det fylleslag) jag kallar det FEST !

och med tanke på att jag har haft en alkohol fri helg och kommer ha en vecka full med träning så ska det bli kul att unna sig god mat, ännu godare alkohol, med grymma människor! :) fatta va grymt de blir.
jag och Linda ska eventuellt kolla efter kläder på tisdag. vore som kul med något nytt ;)

hoppas på att få deklarationen denna vecka, vore nice att veta. och såklart man hoppas på ett stort + besked i kuveret.
samt att imorgon ska skattekontoret i Oslo få sig ett samtal. lika så arbetsförmedlingen, gamla arbetsgivare och cateringen..
bara för att jag skriver de, fråga inte hur de gick!
jag har ärvt att vara pratglad... ibland pratar jag om oerhört tråkiga och oväsentliga saker..
så om jag vill prata om det..
då gör jag det!

punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela