Emelie

letar nya äventyr

back in sweden

Publicerad 2009-05-21 10:07:47 i Allmänt,

tog mig i vilket fall upp och gjorde kaffe åt Linnea i morse.
ni vet man försöker smyga så mycket man kan, men man anar ändå att dom ligger där med ena örat uppspärrat för att höra vad som försigår..
och sedan blir överaskad när man börjar sjunga :)
alltid lika spännande att se reaktionen.
precis som när man var liten eller? ;)

mysigt iaf att få gratta Linnea på plats.. Då sist vi sågs var när jag fyllde år.. Då fick jag dock mera uppvaktning på morgonen med blomma och riktigt frukost. men Linnea sa bestämt nej, men lite kaffe på sängen tackade hon inte nej till.. vilken tur!

nu är brudarna hemma i Sverige, (tror jag) ska försöka rringa senare idag :D

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela