Emelie

letar nya äventyr

nattinatt

Publicerad 2009-05-26 23:12:11 i Allmänt,

kan fan inte sova med rullgardinen nere.. kan inte kliva upp.  de är så lätt att somna om då rummet är alldeles mörkt.. så idag låter jag den vara halvt nerdragen, får se om jag tar mig upp i bättre tid..

imorgon ska jag hinna med att tvätta (massa tvätt) promenad, en sväng till Elin och Amanda.. ringa viktiga personer..försöka komma på en vettig livsplan..träna

Vart inringd på jobbet idag, skulle inte förvåna mig om dom ringer imorgon bitti, bara för att jag har massa saker att göra..men man måste ju jobba, har inget val, kan inte säga nej !

nu ska jag försöka läsa klart boken, sen somna i hyffsad tid, så man inte sover allt för länge imorgon.

budgetplan denna vecka 500:-
dagens inhandling på konsum 290:- (endast frukost grejjer)
210:- kvar att äta gröt för !
eller svälta tills på fredag och köpa vin?!
kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela