Emelie

letar nya äventyr

torsdag.

Publicerad 2009-05-07 19:40:29 i Allmänt,

Jag och Julia var på en 2 timmars lång promenad.. skönt eller vad, vi sprang sista biten hem.. visserligen inte lång sträcka men jag Emelie sprang (hatar det mest av allt). Vi kom hem och var utsvultna, gjorde nåt av det som fanns i kylen. typ tonfisk, kol, morötter, pasta, majs, lök och tomater. gott va?! haha.. har man dåligt ställt får man anpassa sig till stelålderskosten igen..

nyss hemkommen från ett besök hos den gravida Elin, man kan ju undra när barnet vill ta och komma ut :)
förmodligen då jag är på minisemester.. men dom har ju förmodligen inte tid/lust att ha massa främmande hos dom, de första dagarna...Julia jobbar, linda jobbar så nu väntar en kväll tillsammans med min käreste. blir nog mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela