Emelie

letar nya äventyr

LA

Publicerad 2009-05-07 22:05:02 i Allmänt,

hörde nycklarna i låset (tänkte jaha, nån som fick sluta tidigt)
ropar hej.
fick ett hej tillbaka, dock från en väldigt basig röst.
jag vart rädd.. (hjärtat stannade)
smög mig fram till hallen.
blir lugn, då jag ser John. (frida och saras pappa)

men trodde på allvar att nån tok hade fått tag på våran nyckel och skulle komma och länsa lägenheten!!
alltid tror man de värsta..

jag och ni kan vara lugna.

Tänk att man ska få träffa Cornelia i helgen också.. brosan lät ju inte alldeles för entusiastisk...
Men de är Cornelia jag vill åt och jag vet att hon vill träffa hennes favorit lemmmeli :)
Då får Bror tycka vad han vill med en jobbig lillasyster på besök i Norrtälje!

men först då, imorgon blir de fylla. behöver en riktig utekväll, med vin skratt och kanske lite dans :)
en riktig fylla helt enkelt.. får se om besöket till norrtälje blir lördag eller söndag.. förmodligen den dag jag är som piggast. och eftersom jag hoppas på en superfylla imorgon, lär jag nog inte vara så pigg för lek på lördag!
men vi får se..


Sofia, Maria och Elin är nu i Los Angeles, är man avundsjuk eller vad. igår såg dom Julia Roberts :) häftigt!!
har iof varit avundsjuk på hela deras resa.. men snart kommer dom hem.. och äntligen kan man ringa :) få skvaller om resan och bara prata. sen blir de lite saker att se fram emot i sommar med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela