Emelie

letar nya äventyr

full rulle

Publicerad 2009-11-05 22:11:30 i Allmänt,

fick gå ifrån tidigare från hotellet.
de va faktiskt riktig skönt, trots de va jag inte tok trött.
den smällen får jag väl ta imorgon..
jag har haft en härlig dag på båda jobben.
lärt mig en massor, och jag hoppas verkligen att dom gillar mig och att jag får vara kvar.
Känns riktigt bra redan nu med allt, såklart tar de ett tag innan man kommer in i alla system och så.
men de känns bara kul. Och enligt Caroline som jag jobbat med så tyckte hon att det gått jätte bra för mig.
positivt eller vad ? :P
men jag är ju en toppen tjej, har man ju fått bekräftat. ;)

även imorgon blir de jobb hela långa dagen. fram till ca 19.
så en trött Emelie kommer skynda sig hem till idol och därefter decka i soffan..

borde egentligen sova, men med tanke på alla koppar kaffe som jag druckit idag, så har tröttheten inte direkt visat sig. Så nu blir de web-tv i sängen tills jag somnar typ..

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela