Emelie

letar nya äventyr

Here we go again

Publicerad 2009-11-08 21:23:51 i Allmänt,

söndagen är snart slut, och vad veckan har att erbjuda är ännu oklart. men jag ska försöka fylla den med lite händelser... försöka att inte deppa ihop för att sällskapet åker imorgon.. vilket i och för sig känns jätte trist..
men nu måste jag göra något åt saken..man kan inte gå runt och tycka synd om sig själv och deppa ihop för att allt går emot en.. Då måste man åtminstonde försöka göra något åt saken ! !

(med min karma skulle de inte förvåna mig om jag blir tagen av polisen, eller blir påkörd imorgon)
bara för att jag ska ta nya tag..

jag vet nog precis varför jag är ett jävla deppmongo.. men vad finns att göra åt saken.
its not meant to be...

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2009-11-08 22:55:36

Ngt kul kan man alltid hitta på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela