Emelie

letar nya äventyr

present 2

Publicerad 2009-11-02 17:40:30 i Allmänt,

blir som sagt inte så mycket skrivande nu när Linnea är på besök.
just nu är hon och fikar med sin syrra, så då passar jag på :)

idag har jag provjobbat i receptionen på ett hotell, det går undan och jag kanske redan har fixat ett till extrajobb, utan att ens ha sökt det.
haha. ibland ska man ha lite flyt..
innan det hann jag med ett besök hos arbetsförmedligen. så nu kanske de ordnar upp sig med lite snabbare ersättning också !

annars har vi det jätte mysigt jag och skruttan.
idag var vi och köpte oss varsin ryggsäck till resan.
och eftersom jag önskat mig en i födelsedagspresent, så fick jag även den i present av mina underbara föräldrar !!!!!
fyller ju år nästa vecka, (för er som har mindre bra minne) :)
har inget planerat, rätt skönt faktiskt...


ikväll blir de fortsatt mys, antingen hemma eller med ett glas vin på nåt mysigt ställe !
kan va roligt att kolla på lite folk, även om det bara är måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela