Emelie

letar nya äventyr

trött

Publicerad 2009-11-11 14:39:22 i Allmänt,

jahapp, då avslutade man ett pass halv tolv, skyndade sig hem för att få en timmes sömn.
och nu börjar nästa pass om en havtimme, tur att jag har sjuuuuukt nära till jobbet :)
blir nog en sen kväll, men lycko jag som bara jobbar halvdag imorgon.
lite lyx kan man väl få på sin födelsedag.
man har liksom glömt bort hur det är att fylla år.
och ännu mer känns de som att jag står stilla i åldern.
22 liksom.. jag är ju bara barnet fortfarande :)
men snart blir jag 23, för så fort det nya året kommer, så säger jag att jag är 23.. haha..
så jag har liksom redan varit 22 i 11 månader.. ;)

fick faktiskt 2 paket på posten idag, men självklart öppnar jag dom inte fören imorgon.
nu väntar de 8 timmars arbete.
snygg kjolen och skjortan på, yes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela