Emelie

letar nya äventyr

vart tog den vägen.

Publicerad 2009-11-26 17:12:10 i Allmänt,

Jag är trött, visst de vart lite färre sovtimmar inatt.
det känns nästan som att vi hade en helkväll igår med massa alkohol och non stop dans.
så var icke fallet. så vad jag ska skylla min seghet och trötthet på, ingen aning !

enormt tråkigt att jobba själv, men timmarna på kvällen brukar gå oerdentligt fort. :) de är bra.

imorgon har jag en fullspäckad dag, det är en hel del som ska hinnas med.
Dagen kommer avslutas med Erics enormt roliga och tuffa boxpass, och som belöning efter 90 minuters box så tar vi och siktar in oss på fyllda vinglas, klänning och klackar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela