Emelie

letar nya äventyr

åker hem nu..

Publicerad 2009-10-07 19:25:14 i Allmänt,

tar och bokar mig en biljett hem..
har ju ändå inget här att göra, får ju inte jobba, så varför ska jag sitta i min dyra lägenhet och ruttna.

nä, så allvarligt är de väl inte, men till jul ska jag hem, och de är väl lika bra att boka i tid?!

när man trånar efter något, så är det alldels för långt bort.
ca 250m bort ligger ica, de är för jävla långt dit just nu, just idag.

läser kontrakt och ska signa för framtiden, ussh måste man tänka så långt framåt.
det enda jag vill tänka på som ligger framåt i tiden är, januari, asienresa 3 månader i ren frihet. inga måsten, bara njuuuuuta av livet med världens bästa Linnea!

idag är ingen bra dag, men jag förmodar att ni redan listat ut det.
allt gör mig irriterad. vissa saker mer än annat.
du gör mig arg och frustrerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela