Emelie

letar nya äventyr

alla kollar nog fotboll nu

Publicerad 2009-10-10 21:03:36 i Allmänt,

intresserad som oinresserad, alla kollar nog. :)

kunde ha fått fotbolls sällskap, om jag bara inte va så jävla lat......
men men, kollar klart på matchen, sen lägger jag mig nog.. behöver sömnen..

tog mig en tur ner till ica för att inhandla dagens middag, lite snacks och veckans frukost.
sen orkade jag förflytta mig från sängen till soffan. ni som varit hemma hos mig vet ju att det är ett sjukt långt avstånd. lite seg idag....jo

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2009-10-10 22:07:41

jag blev också för lat ;) dessutom skippade jag fotbollen så såg vi på Vicky Christina Barcelona här hemma, o fotbollen på slutet, som dock inte var så glädjande ju..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela