Emelie

letar nya äventyr

behålla, eller säga upp..

Publicerad 2009-10-26 18:22:12 i Allmänt,

att det äntligen känns lite lättare allting.
peppar peppar....
Men förmodligen så har jag fått rätt gällande mitt ärende hos arbetsförmedlingen.
ringde deras chef idag, hon kollade närmare på ärendet och ansåg att jag hade rätt!
vilket känns som en oerhört lättnad.
däremot vågar jag inte tro på det fören jag får de skriftligt i min hand, det sker nästa måndag..

Sen har väl allt inte varit topp, allt som händer runt omkring mig är skrattretande.
Företaget varslar from idag alla vikarier. Jag har inget vikariat nu. men det drabbar ju mig som timanställd, och det kommande vikariatet som jag har blivit lovad kan tas bort.
Vilket i sin tur leder till att jag inte vet om jag har nåt jobb när jag kommer tillbaka, därefter måste jag ta ställning till hur jag ska göra med lägenheten. typ nu, snabbt !

Säga upp den eller behålla den?
vart ska jag bo sen?
eller ska jag flytta till ett varmare land.
skita i alla korkade människor här i Sverige.?

det är en Emelie med blandade känslor som skriver.
men sagor har väl lyckliga slut?!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-26 19:02:43

Jag är stolt över dig,du är en tjej med krut i.Jag är övertygad att allt kommer att lösa sig till slut.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela