Emelie

letar nya äventyr

en mjukis i stan

Publicerad 2009-10-03 19:14:53 i Allmänt,

Nu har jag fått hit mina vinterjackor, så nu slipper jag frysa!
Fredrik och Linda har varit här, en snabbvisit, men lite kaffe hann vi med.
Annars satsar jag gärnet på att krypa ner i ett par mjukisar, skita i allt vad uteliv heter denna helg och ladda för morgondagens jobbpass, samt städ och tvättpass.

Visste ni att jag bor på den trendigaste gatan i Stockholm.
och jag som springer på ica med utslitna pumabrallor, blött och okammat hår, skitigt glasögon, samt skor och jacka som inte alls matchar övrig outfit. man måste väl inte följa nån klädkod för att få bo här va? :P

Finns så mycket jag skulle vilja säga (läs skrika ut).
men jag väljer att hålla det för mig själv.
bäst så, för alla parter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela