Emelie

letar nya äventyr

finaste ni

Publicerad 2009-10-19 14:47:19 i Allmänt,

Nu känns de betydligt mycket bättre.
Ta tag i saker på en gång!
Så slipper man må dåligt.
anar bara att nästa smäll kommer snart.
utkastad? uppsagd? överkörd? ..
jag bara väntar. ;)

ta mig och min blogg med en nypa salt! snälla.
syns rätt tydligt här om jag har en dålig dag, men det är så lätt att skriva ut allt i ord på ett mer överdrivet sätt.
och överlag. allt jag skriver kanske inte är riktigt sanning.. den kanske ni inte tänkt på!? :P
kanske lever jag ett dubbelliv.. kanske jobbar nere på klubben runt hörnet. bara det att ingen vet om det !

fick paket idag av mamma. ett par byxor skulle hon skicka, som jag ska servera i.
alltid lika spännande att öppna post från henne då det lätt slinker ner annat också.
med byxorna fanns även en tidning, medlemstidning från Sats, samt en stor marabou chokladkaka..
hahahaha, rätt bra kombo. träningstidning och fetaste chokladkakan..
Tanken var fin, perfekt med choklad idag, då dagen började lite sådär..men kanske jag låter den vänta i kylen tills helgen!

Jag har nog världens finaste och bästa föräldrar!
Dom är helt underbara.
Vi är helt underbara.



Skratta gärna åt mina collage.
Men hjälp tas gärna emot om nån vill introducera mig för photo shop,
så de blir lite mer stil på bilduppläggen här.. eller annat program som fungerar bra.



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-19 19:02:43

Jag har velat lära mig photoshop, med det verkar vara en djungel av verktyg :S Jag har Picasa 3, laddade hem gratis via Google, simpelt pogram med inte allt för många möjligheter, men det är bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela