Emelie

letar nya äventyr

hur fångar man ert intresse?

Publicerad 2009-10-02 14:49:12 i Allmänt,

mina läsare har försvunnit, vart är ni?
kanske det är mina tråkiga vardagsbestyr som blivit ännu tråkigare.
kanske måste toka till de lite ikväll. så jag har smaskiga detaljer att berätta om sen.
kan ju hända en hel del när jag är i farten.
tråkigt nog berättar jag sällan om allt.
pga hänsyn...
kanske borde skita i det? ;)

borde fixa designen på blogggen i alla fall (så blir de kanske lite roligare att kika in) sen fixa nåt redigerar program och fixa till alla bilder. som jag för övrigt ska skärpa mig med.. mer bilder ! eller hur.

en rolig bild från helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela