Emelie

letar nya äventyr

måndag

Publicerad 2009-10-05 15:22:48 i Allmänt,

tog en morgonpromenad, ni vet den där läskiga slingan som jag inte trodde att jag vågade gå.
men på morgonen känns de mer okej. tänkte jag skulle ta en välförjänt varm och lång dusch när jag kom hem..
men icke då. inget varmvatten!!!!!!!!!! va hände där liksom? snabbduschade och tog mig sen ut på stan.
vädret är underbart, och jag har gjort de flesta av alla ärenden som jag hade. dvs emelie några hundralappar fattigare. nu ska de storstädas (äntligen med en damsugare) sen rensas avlopp.
roliga måsten man har...

kvällen ska spenderas med Frida. Planen är ännu en promenad, sen ska jag tydligen bli bjuden på äppelkaka, och de tackar man ju inte nej till :) såklart har vi trean på och kollar i svenska hollywoodfruar. Hoppas den upptagna studenten inte hinner ångra sig bara.. jag är sjukt sugen på äppelkaka ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela