Emelie

letar nya äventyr

mitt hår.

Publicerad 2009-10-10 15:52:50 i Allmänt,

jag saknar mitt löshår. sjukt mycket.
jag var så oerhört snygg, kände mig riktigt läcker iaf.
sugen på att sätta in det igen, trots att jag sa att jag inte skulle göra de.
för nästa gång blir de clips. men man får väl ångra sig.
Jag skulle vilja sätta in det då jag kommer hem vid jul.
Det betyder att jag blir långhårig på resan.
tänk va fin jag kommer bli med, solblekt LÅNGT hår, gyllenbrun hy..
Alla asien kort kommer bli så jävla läckra :)

låter jag ego? det får man väl va?
beroende på vilket sammanhang!

vad tycker ni, ska Emelie bli långhårig igen?



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-11 13:13:43

Postat av: ?

Publicerad 2009-10-11 13:14:59

Vem bryr sig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela