Emelie

letar nya äventyr

nyklippt.

Publicerad 2009-10-23 18:36:12 i Allmänt,

tog och hoppade in på en frisör salong tidigare idag, de behövdes verkligen.
Det bästa av allt är att de inte syns speciellt mycket på längden, men de känns att dom slitna topparna är borta !!!
Sen blev det inte mer shoppande för min del. måste ju hålla i pengarna...

väntar nu på att cicki ska komma och sällskapa mig under kvällen..
Blir till att springa ner på ica och köpa nåt gott.. för fredag innebär idol-hemma kväll.
Sen ska jag ju faktiskt jobba imorgon.. massa massa timmar, så bäst att va pigg och utvilad!!!!!!!

Ser fram emot premiären jätte mycket.
Hoppas jag får roliga bord :)
undra bara hur ont i fötterna jag kommer att ha.
skulle man ha köpt stödstrumpor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela