Emelie

letar nya äventyr

release me..

Publicerad 2009-10-12 19:09:01 i Allmänt,

Känner mig på otroligt bra humör.
Kanske för att jag omges av sjukt bra musik!
är som sagt helt såld i Black eyed peas- i gotta feeling..
sen Maskinens låt - dansa med vapen.
alla låtar gör mig glad nu. :)
kanske för att jag kan lyssna genom tv, och då kan jag rocka på med högsta volym!!!!!

borde va ledsen och nere, då jag inte får jobba tillräckligt..
men varför sura över de när man kan va glad istället.

imorgon ska jag vittna, över telefon. lite läskigt, men de måste ju göras.
och inte heller de ska få dra ner mitt humör.

det är 94 dagar kvar innan jag och hjärtat drar iväg. och de känns så underbart !



Release me
Release my body
I know it's wrong
So why am I with you now
I say release me
'Cause I'm not able to
Convince myself
That I'm better off without you

Yeah, it's perfectly clear
That it's not what you need
I tell you that I don't care
But I don't want to
Anything that you say
I hear myself agree
And I don't recognize
What I've turned into

I don't know why I want you so
'Cause I don't need the heart break
I don't know what addictive hold
You have on me I can't shake
No, I'm not in control
So let me go

I could sleep by myself
you would burn me alive
Find me somebody else
But I don't want to
Try to leave out the love
That goes against the grain
But I can rationalize it
If I have to

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela