Emelie

letar nya äventyr

sällskaps sjuk.....

Publicerad 2009-10-10 14:24:30 i Allmänt,

jag är oerhört sällskapssjuk..
men som vanligt vill jag alltid att folk ska komma till mig..
då jag fortfarande inte tagit mig från sängen ;)
och som vanligt har alla andra en massa planer inplanerad redan.
jag är svarta fåret som ingen vill umgås med, utom då de är fest.
känns enormt jobbigt att behöva ta sig ut.
så kommer de inget kanon förslag från nån, då stannar jag nog här i mitt lilla revir, hela kvällen.
ska inte gröt va sådär mättande? jag är redan hungrig..

kom och lek med mig

Kommentarer

Postat av: Fripps

Publicerad 2009-10-10 14:29:33

mm, riktigt härligt :)

vad hände förresten med din vita månad? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela