Emelie

letar nya äventyr

stressad

Publicerad 2009-10-23 17:38:03 i Allmänt,

varför blir de alltid så att man glömmer bort saker, då det är det enda man behöver komma ihåg.
Skulle på ett möte på arbetsförmedlingen idag, kommer jag på klockan tolv då jag sitter i morgonrock, världens morgonfrisyr, dricker mitt kaffe och pratar lungt med Elin i telefon. hade en timme på mig att sätta på mig anständiga kläder borsta tänder och  hår och bege sig iväg mot liljeholmen. jag hann dit i tid. men till vilken mening?! behövde ju inte ens vara där eftersom dom skrivit in mig på nytt. Måste nu vänta 90 nya dagar innnan jag kan få hjälp från försäkringskassan.
och alfakassan har jag väntat på i 26 veckor..
kommer ta ytterligare 6..minst..

personlig konkurs nästa!
allternativet är att säga upp allt som heter liv och flytta hem till R.
jag tar hellre ...mord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela