Emelie

letar nya äventyr

de vankas bröllop.

Publicerad 2009-09-24 17:17:56 i Allmänt,

Eller i alla fall så var jag på väg att gifta mig i drömmen. (tur att klockan hann ringa)
Det var väldigt konstigt, jag skulle gifta mig med en kille som jag inte har träffat på år och dar. (i verkligheten alltså) I vilket fall skulle vi gifta oss, och allt skulle fixas på en vecka. Han letade upp mig för att säga att han dumpat tjejen (han hade "typ" tjej under tiden vi träffades)
Det var kaos kan jag säga. var även konstigt för det var så sjukt mycket folk i herrgården (där de skulle ske) som jag inte träffat på massor av år, folk som jag kanske inte skulle välja att skicka ut en inbjudan till i dagens läge.men dom var bara där. Jag kunde inte köra iväg dom, för då skulle vi inta få några gäster.
Och alla var ju så snälla med att fixa med dekoration och så..
Jag hade ingen klänning, så folk sa till mig att springa på myrornas för att hitta någonting i klänningsväg..
Måste säga att de var en väldigt konstig dröm, och en oerhörd konsig mix på folk.
Vart får man allt ifrån??

Jag vill gifta mig någongång i framtiden. men det ska va planerat lite längre än bara en vecka. :)
Jag vill ha ett stort bröllop, en stor fet fest. en fest som folk sent kommer glömma!
kanske man ska börja spara ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela