Emelie

letar nya äventyr

ge upp ditt jävla mongo.

Publicerad 2009-09-15 10:59:19 i Allmänt,

Varje tisdag och fredag vill jag helst gå och gömma mig en viss tid på dagen.
den tid då leveranserna kommer. Jag pallar inte att se mongot i ögonen.
Varför va han tvungen att säga vad han tyckte om mig till Linda, och förstår han inte dissen då jag inte längre pratar när han kommer..
Kan låta som om jag har världens bästa självförtroende (okej, lite),
Men jag förstår inte folk, som inte fattar att dom inte kan lägga in en stöt på en människa som inte ligger på samma nivå. Nån självinstikt måste man väl ha. Tycker han att han är en snygg, stilig, söt kille, så tycker jag synd om honom. För då har han en förvrängd bild av sig själv och världen.... Jag och Linda har diskuterat och jag ber till gud att han har nån störning/sjukdom.. För då kan de va lite okej, men ytterst lite..Annars blir jag rädd, då har jag fått en ny stalker. varför?

Ska man inte ens kunna vara trevlig och sig själv utan att mongona dras till en som plåster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela