Emelie

letar nya äventyr

godnatt

Publicerad 2009-09-22 21:15:48 i Allmänt,

jag tror jag tar min trasiga kropp och lägger mig.
är helt död. (trots att jag bara legat i soffan sen jag kom hem)
jag har en stor anledning till att inte insjukna.
Det är för att Ida ska komma hit i helgen :)
det blir riktigt kul. synd bara att jag måste jobba..

har hittat en skola som jag är intresserad av.
haha. undra hur många ggr jag kommer ändra mig innan jag verkligen tar slag i saken och söker en utbildning.
men den här  skolan verkar väldigt intressant, och passar in på mina krav och kriterier som jag har som sökande :) säger inte så mycket mer om vad det är för sorts utbildning. Det tar vi då jag har sökt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela