Emelie

letar nya äventyr

inlägg 1000

Publicerad 2009-09-09 20:18:01 i Allmänt,

vilka härligt bra dagar jag har.. vet dock inte riktigt vart mitt positiva humör kommer ifrån.
träningen har väl en stor del i det. och jag hoppas att det håller i sig nu, utan sjukdomar osv..
kollar fotbollen så där intresant i ögonvrån :) väntar så klart på idol! och nu kommer såklart jag bli en såndär idolnörd... eller tv nörd över huvudtaget.. men idol har jag inte sett på flera höstar, då jag tillbringat dom i Norge..
så det blir mysigt.

veckorna går så oerhört fort, torsdag imorgon helt sjukt. så de börjar närma sig helg :)
Vad och med vem är väl fortfarande lite oklart. men de löser sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela