Emelie

letar nya äventyr

jag hittade en tjej.

Publicerad 2009-09-01 22:02:15 i Allmänt,

nu har jag införskaffat mig några nya fina trosor :)

sedan skaffade jag mig sällskap på centralen..
Emma är på väg att luffa uppåt landet igen, så en mellanlandning för henne här var ju givet :)
tror kanske att jag övertalat henne att stanna tills på torsdag.
så drar vi tjejer en utekväll imorgon.
blir bra.. då jag inte kommer få nåt av det nöjet i Ramsele i helgen..
fan, har lite ångest över att åka upp...
visst lite kul.. men bara lite.. de ska vara lite..

har verkligen ingenting där att göra..

men men, nu surar vi inte ihop. utan ser fram emot en kväll fylld med skratt, god mat, alkohol och trevligt sällskap..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela