Emelie

letar nya äventyr

jag vill festa som alla andra ikväll

Publicerad 2009-09-05 20:19:32 i Allmänt,

jag mår illa. har nog kommit på att de är luften här uppe..
den är för ren, så jag mår illa.
sen har jag kommit på att ni kan få kalla mig små alkis..
för jag håller på att dö av att sitta hemma en hel helg.
och inte göra nåt..
inte ens lite kompishäng eller kvällsmys..
eller är de bara lite lappsjuka blandat med väldigt mycket tristress?
imorgon vid 10 åker vi tillbaka. har börjat fundera på vad jag kan göra när jag kommer fram..

gud, stackars mamma och pappa..
vad ska dom tro, så som jag klagar.
som jag lider av att vara här..
men de är inte sällskapet i sig.
bara byn och känslan av att inte kunna göra nåt..
nåt vettigt........


finns en besvikelse inom mig..
en konstig känsla av att andra människors handlingar kunde sätta så djupa spår..
kändes bara så oerhört fel. särskilt då jag egentligen inte vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela