Emelie

letar nya äventyr

rätt slut

Publicerad 2009-09-16 21:28:36 i Allmänt,

klockan 17 gick jag in genom portarna på gymmet. kom hem för ca en kvart sen.. en hel kväll på gymmet kan man säga.. Boxen va extra skön idag då jag verkligen hade ett irritationsmomet för att kunna slå hårdast av alla.!
Det gick super. :)
idag har inte varit en kul dag på jobbet. men de löser sig. synd bara att vissa människor säger emot sig själva hela fucking jävla tiden.
men toppen att jag är en riktigt tuff och hård tjej som säger ifrån, när människor gör fel.. synd bara att när man gör de så får man i vilket fall aldrig några vettiga svar.. och ni ska kalla er vuxna?

nu ska jag kolla idol på web-tv. sen true blood. sen sova, eller hur var de nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela