Emelie

letar nya äventyr

samtal till mig..

Publicerad 2009-09-20 09:35:22 i Allmänt,

visst om det är tråkigt att sitta hemma en hel helg.
men jag har inte sån där ångest som jag brukar ha.
det är nog rätt skönt för mig att ta de lugnt på helgen, då de händer så mycket på vardagarna för min del...
nu har jag bara några timmar kvar, sen kan jag andas ut, ett dygn iaf :)

jag måste göra någon sorts ätutredning med mig själv.. så jag kanske kommer på varför jag har så fruktansvärt ont i magen jämt och ständigt. de känns drygt, men de måste ju göras så jag slipper magvärken..kanske har fått magsår. stressad över jobbsituationen.. maybe.

jag tycker om att det blir höst. de ligger gula löv på marken, luften känns frisk och kall, man får ta på sig höststövlarna, skinnhandskarna och snart halsduken.. sitta och mysa på café med en latte, eller mysa till de i soffan med filtar, ljus och te.. de är lovely. undra om jag älskar hösten nu, lika mycket som jag troligtvis kommer älska början av vintern, bara för att jag håller på att räkna ner..?! 116 dagar kvar.. känns som en evighet, med kommer gå sjukt snabbt :) 

för dom som undrar var de inte en kotte utanför strippklubben imorse. kanske är fredagskvällar alla är som mest, öhm. intresserade?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela