Emelie

letar nya äventyr

strippklubb

Publicerad 2009-09-19 09:26:00 i Allmänt,

bara runt hörnet om där jag bor så finns det en strippklubb. som har öppet till 07.00.. Så varje dag när man väntar på bussen hör man alltid en massa musik därifrån. det är ändå oerhört lugnt på vardagar, man ser inget folk, utan hör bara musiken..

då det idag är lördag, och många som drack sig fulla igår var det en hel del folk som rörde sig runt omkring ingången till klubben.. Bara en massa äckelpotter. och bara av att gå förbi dom så kände jag mig som ett offer. De va blickar som skulle kunna, ja gud vet vad.. Vart lite halvskraj och sprang nästan till tunnelbanan. för dom kanske inte fick nog där inne och ville ge sig på mig.. vidermänniskor..

Människor får för min del gå på strippklubb om dom vill. Men just den sorts människor som jag såg utanför klubben imorse, fick mig att vilja kräkas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela