Emelie

letar nya äventyr

troslös

Publicerad 2009-09-01 18:02:59 i Allmänt,

stressade och negativa människor brukar inte påverka mitt humör.
jag rycker på axlarna istället och tänker ta de lugnt.
men det finns en person just nu, en person.
jag tål inte dennes röst. jag blir irriterad av att bara höra stämman.
den gör mig arg inombords.
skitsnack hit och dit..orka.

annars är jag troslös.
så nu ska jag bege mig på stan för att inhandla lite underkläder.
så går de när man glömmer att tvätta.
men en kul anledning till att få köpa nya snygga.
synd ingen stilig man kunde göra det åt en.
ni vet så där typsikt romantiskt!
eller är de romantiskt eller bara gulligt att få underkläder av sin kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela