Emelie

letar nya äventyr

vad..

Publicerad 2009-09-23 19:24:22 i Allmänt,

vad händer. när jag kommer på jobbet på morgonen, så går jag och nyser säkert i en timme..
sen känner jag mig piggare fram på dagen.. sen när jag kommer hem, så dör jag.. hela kroppen blir förlamad, och att sträcka sig efter tvdosan är nästintill omöjligt. ögonen faller igen och andningen är tung. brukar de kännas så här när man är krasslig?!

jag har iaf nyss ätit keso röra med kiwi och apelsin bitar i. det var underbart gott !
annars har jag fortfarande queen feber, samt kollar vart det händer roliga saker på fredag.
vart ska man gå ut ?? kul att testa nåt nytt.. men frågan är vart?! löningshelg kanske man ska ha i åtanke...

ser fram emot imorgon då jag ska börja läsa fyrvaktaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela