Emelie

letar nya äventyr

vilket pådrag.

Publicerad 2009-09-17 18:12:47 i Allmänt,

När jag och Lena hoppat på pendeln efter jobbet, så tar de ett tag innan tåger rullar iväg.
Dom säger nåt i högtalarna om att dom letar någon.. och informerade att de strax skulle komma ett till tåg för dom som verkligen hade bråttom in till Stockholm Central. de folket som hoppade av var tvungen att gå till en annan perrong.. de slutar såklart med att de tåget som vi satt kvar i rullade iväg först.. och dom som hade bråttom och halvjoggat över på andra perrongen, såg inte vidare värst glad ut.. då dom såg vårt tåg åka först.
Dom berättade sen att de beroende på ett sjukdomsfall. men att de nu hade rett ut sig.
Sjukdomsfall, säger man så?!

jaja..
när jag sedan kommit in till stan för att ta bussen hem. så är de avspärrat på vasagatan, och massa poliser utanför Radisson. en liten stund senare får 3 turistbussar poliseskort därifrån.. knasigt.. undra vilka dom va? :P och bara efter ett litet tag så kommer de en massa andra poliser. för att återigen spärra av vägen för att ge 3 små person bilar eskort till Radisson.. man började ju undra vilka höjdare som de var sånt pådrag för..

och nyfiken som jag är så ska jag så klart googla det nu, för att förhoppningsvis få reda på vilka de var !

händelserik dag va.? 
eller helt enkelt oerhört tråkig.

imorgon är de fredag och de säger mig ingeting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela