Emelie

letar nya äventyr

flytta !

Publicerad 2010-04-28 20:01:02 i Allmänt,

helgen gick fort men nu är de ju ändå snart helg igen..gud va dagarna går fort !
tiden går som sagt fort när man har roligt, njuter av livet och gör saker man mår bra av.
just nu har jag tillfälligt boende hos Linda, kommer bli ensamt, då jag har haft sov och myssällskap i 3 veckor..men nyttigt att kanske va lite själv också... även om jag blir sjukt rastlös.
idag måste jag försöka lägga mig tidigt, har inte blivit vidare värst med bra sömn dom senaste dagarna.

Valborg i helgen, blir nog ännu en lyckad helg ! :)

Ska förövrigt få flytta tillbaka till min lägenhet !!!! :) :) ;)
en månad kvar av luffande, sen så intar jag stan igen. känns sjukt underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela