Emelie

letar nya äventyr

fredagkväll, underbart!

Publicerad 2010-04-23 20:00:17 i Allmänt,

mötte upp Frida på götgatan, länge sen sist, kul att hon var på besök i stan :)
letade febrilt efter strumpbyxor men gav upp och satsade på ölen istället !
nu är jag hemma, eller ja, hemma hos cicki. det tillfälliga hemmet.
här blir de vin drinkar och sen utgång med Sanna och gänget.
kan bli en bra kväll, ingen tvekan. :D
imorgon kommer också bli en bra dag.
vilken känsla av att få hämta mina saker...
lämna någoting som hela tiden måste ha varit en lögn.
jag är inte född igår och fattar mer än du tror !

imorgon blir de också party, varför inte liksom ;)
det livet passar nog trots allt mig bättre.

ha en trevlig kväll !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela