Emelie

letar nya äventyr

lägg av.

Publicerad 2010-04-23 00:11:11 i Allmänt,

efter en mysig kväll med go fika hos Frida så tog jag tuben och tväris hem. när jag hoppar av tvärbanan, regnar det lite lätt och blåser så in i norden! Jag fick en känsla av Norge, närmare bestämt Oslo... det regninga kalla och blåsiga som man ofta fick uppleva..när jag senare klev in genom porten luktar det sådär nystädat som de gjorde i vår trappuppgång på parkveien, när städis hade varit där.  I mina tankar var jag tillbaka i Oslo, och insåg hur mycket jag saknar den staden, men framför allt finaste vännerna där!

Måste boka in en tripp, snart, väldigt snart ! helst imorgon.
men om nån helg iaf. kanske 17 maj? vore grymt.

i helgen är de annat planerat!

sen kan man ju börja undra vart världen är på väg egentligen..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-25 18:33:09

JAG SAKNAR DIG MED!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela