Emelie

letar nya äventyr

hjälp mig

Publicerad 2010-08-09 22:33:09 i Allmänt,

ett publicerat inlägg försvann.. knasigt. Jag beskrev tidigare min frustration över att det måste ske något nytt, spännande och kul i mitt liv. Jag behöver en nystart, en kurs en utbildning ett nytt jobb kanske.
Däremot verkar det som att alla roliga och mest intressanta utbildningar börjar på höstterminen, typiskt mig som vill börja plugga nuuuu till våren.. vill verkligen inte "vänta" ännu en höst. tiden rusar ju iväg..
Har dock hittat en intressant kurs som jag eventuellt vill hoppa på i höst, tyvärr är det den finansiella delen som saknas. vad ska jag lyckas sälja för att få tag i 15000, inte så mycket pengar.. men ändå..

eventuellt behöver jag en kick i röven, lite inspiration av någon som kan putta mig i rätt riktning. tips någon?! :D



på danspasset idag så slet vi så hårt att alla speglar i salen immade igen. ingen såg någonting, alla gav allt dom kunde och det andades kärlek där inne.. alla älskar vi att dansa. det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela