Emelie

letar nya äventyr

känslor

Publicerad 2010-08-06 14:36:18 i Allmänt,

Nu har jag minsann gjort planer för helgen så att jag inte ska vara göralös. Känns skönt, ett glas vin till maten skadar väl kanske inte? den gjorde jag ju bort mig på redan igår, då rosé och underbart god grillmat stod på schemat mot kvällskvisten ute i skärgården. mat, trevligt sällskap och filmmys fram till småtimmarna kanske är anledningen till varför mina ögon inte riktigt hänger med. är en rätt trött emelie på jobbet idag..  Men hade en härlig kväll och så ska helgen fortsätta, härlig!!!

snart dags att gå hem, eller hem till Frida som jag inte träffat på alldeles för länge. middagsmys och skvaller, som vanligt! :)

Jag kanske är tjatig, men shit va jäkla glad jag är över träningen, dansen. Finns så sjukt bra och inspirerade instruktörer så ni anar inte. igår va jag på ett pass helt i min stil.. Dancestep fast mer showjazzdans med stepbräda som rekvisita (föreställande en stol) hajjar ni? :) sjukt roligt iaf, kul att få leva ut och spela lite med känslor...vila från träning idag, åter imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela