Emelie

letar nya äventyr

mongon!

Publicerad 2010-08-11 20:12:28 i Allmänt,

igår skrev jag en lapp (hatar sånna lappar) men det va faktiskt nödvändigt nu.. somliga i detta hus har för vana att röka rätt ofta genom fönstret, vilket resulterar i att jag får in all röklukt i min lägenhet, mindre kul! dessutom är de inte alltid normal, vanlig röklukt.. utan de röks andra grejer här också, ännu mindre trevligt.

Så därför beslutade jag mig för att skriva en lapp (till att börja med, OBS! jag hatar själv grannlappar.. men)
tror ni att budskapet kom fram? eller sitter jag här ikväll och sniffar röklukt som vanligt? undra om min granne inte ens varit utanför dörren idag? eller om han är ett riktigt mongo??

Jag ger det några dagar, sen är de bäst han passar sig... jag är tränad nu! ;P

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-11 21:30:09

Det är bra Emelie, du ska väl inte bli hög av grannens pipa!



Kram Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela