Emelie

letar nya äventyr

planerarN

Publicerad 2010-08-16 14:09:28 i Allmänt,

helgen har passerat och jobbveckan har börjat..
länge sedan jag kände mig så här trött efter en helg, och då har vi ju knappt gjort något..
okej, en karate fylla i fredags som verkligen sa sitt i lördags kan jag säga.. läääänge sen jag var så packad..
lördagen ägnade vi åt pizza på restaurang med dålig service, hyrfilm (som vi aldrig kollade på) och alldeles för mycket åt de goda.. igår tog vi en mysig promenad mot djurgården och fikade.. först på ett ställe med ännu sämre service än Ciao Ciao, sen gick vi några hundra meter till ett annat fik. Därefter blev vi bjuda till familjen Rosendahl, där grillat stod dukat på bordet, där snackar vi service alltså :)

vet inte om det är sjukdom på gång eller en allmän förrvirring över val här i livet!? oj, så djup jag blev.
men när tankarna sätter igång är dom svår att stoppa...

en resa i januari är på tapeten i Emelies hjärna nu, en månad med sol och ledigt. vem följer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela