Emelie

letar nya äventyr

2011

Publicerad 2010-12-31 16:26:30 i Allmänt,

jag är stylad och klar. (jag får väl låtsas att jag ska på värsta galaminglet)
Åker till moster Maria m. familj, får väl se till att de blir fest där :)
Partysugen är jag, går inte att komma ifrån.. Men 2011 bjuder på 365 utekvälls tillfällen.(om man vill) Så varför festa sista dagen på året, när man kan må bra första dagen på det nya ;)

dansen idag, va ett kanon bra slut på detta träningsår. vilket ös, glasen immade igen och lokalen kokade.
Innan gröndal blir de anhalt solna, ska hämta mina nycklar till mitt nya hem.

Gott nytt år mina kära vänner!
Hoppas ni får en kalas rolig kväll :)
puss

Kommentarer

Postat av: MAMMA

Publicerad 2010-12-31 18:17:10

Hoppas du får en bra kväll hos moster.Gott Nytt År

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela