Emelie

letar nya äventyr

bara barnet.

Publicerad 2010-12-23 11:53:25 i Allmänt,

Jag tycker det är rätt skönt utan julbestyr, utan hetsen att man ska baka, pynta, handla mängder av julklappar, fixa julskinkan, rulla köttbullar. organisera och planera helt enkelt..

Det är en gång per år som jag verkligen tycker de är skönt att fortfarande vara bara "barn". I övrigt älskar jag att planera och organisera (ni som känner mig vet det mycket väl). Men jul, det är en helt annan sak.. Kommer nog aldrig vilja växa upp vid den tidpunkten, kommer alltid vilja åka hem till mamma och pappas välordnade hem och underbart ljuva julstämning..

Vilken total omställning när man själv skaffar familj och barn.
Min framtida man, måste nästan ha ett intresse i köket, då lovar jag att fixa med allt annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela